16.59

Sitter vid min vanliga data igen, rätt konstigt med tanke på att man har vant sig vid mac;en. Även om det bara har gått tre dagar, hur kommer det då vara efter tre år? haha. Men iallafall, på foto-lektionen så skulle vi ut och fota vissa saker på malmöfestivalen sen fick vi sluta, så jag tog fem över tre bussen istället. Men såklart så blandade jag och en annan ihop våra kameror, där jag hade halva mina bilder, och han hade halva sina. Så vi har försökt fixa det nu, men det slutade med att jag fick logga in på msn på denna datorn istället och skicka. Vi skulle tydligen inte vara där vi ska äta förrens halv sju, så jag hinner ta det lite lugnt nu innan, sen imorgon är det fredag och då får jag mysa med min älskling igen. Älska!! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0