Foto- Rast- Expo

Har rast just nu. Vi fick sluta en halvtimme tidigare från foto så vi har en timmes rast nu, eller vi har väl 25 minuter kvar men vi har ätit och sånt. Klockan ett ska vi ha expo till tio i fyra tror jag, sen ska jag hem. Drygt nu när de bygger om överallt; imorse tog det en timme från svedala till centralen. Jag kom alltdå precis i tid. Som tur var hade läraren inte kommit än, men kom precis när jag kom. Hoppas att det har blivit bättre till när jag ska hem, för jag är inte sugen på att komma hem sent idag. Sen ikväll ska jag träffa andré så jag får se hans nya bil, även om jag redan har sett den. Tihihihih saknar honom redan och vi träffades igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0