Fullt med födelsedagar

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja, ska ha film nu på förmiddagen och sen foto efter lunch. Haha vi fick precis våra kort så vi får äta, låna böcker och så att vi kommer in på skolan. HAHHAHA; det finns inget mer att säga än det. Tur att man inte ska gå runt och visa det för alla iallafall. Jag slutar iallafall tjugo i fyra så då tar jag bussen hem, är väl hemma vid lite i fem, sen vid sex ska vi ut och äta för ebba, min lillasyster fyller 13. Så hon har bestämt något ställe som vi ska till. Sen ska jag bara ta det lugnt ikväll, sen imorgon ska vi ha kalas för ebba och morfar, eftersom han fyller år imorgon. Sen fyller andré år på lördag. Så det fullt upp dessa dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0