Nyvaken ...

Gah, vaknade halv nio av att jag drömde en sak och nu kan jag inte somna om igen. Igår var jag ju iallafall i stan efter skolan. Hittade en snygg tröja och kjol till mig själv. Sen tog jag bussen hem halv sex också hämtade andré mig vid bussen, sen körde vi hem till oss. Sen vid sju gick vi in till morfar och lisa och firade ebba och morfar. Sen åkte jag och andré till malmöfestivalen. Kom hem vid halv 2 tror jag, sen somnade jag direkt.
Idag ska jag ner i byn och försöka fixa en present till, till andré och sen ska jag hem och duscha och fixa till mig och så, sen hämtar han mig sen klockan sex är det kalas, och sen sover jag där inatt. Men nu ska jag försöka somna o igen. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0