Varm oboy med grädde och marshmallows!

Var ju hos andré igår på hans kalas, och sen sov jag där. Vi vaknade vid 12 så gick vi upp rätt snabbt. Sen tog vi det bara lugnt sen skulle vi helt plötsligt åka till trelleborg och kolla på bil till honom. Så vi stack hem här snabbt så jag kunde byta om, sen åkte vi dit vid 3. Han köpte bilen men ska inte hämta och betala förrens imorgon eller något sånt. Jag är inte så insatt, hehehe. Sen var jag hos hans mamma en stund sen gick jag hem och åt, sen ner och köpte grädde eftersom jag ville ha varm oboy. Så jag har bara myst med varm oboy och unga mödrar. Me like. Nu ska jag nog ta ut linserna och så sen ska jag lägga mig, fast jag börjar inte förrens 10 imorgon så jag kanske kollar lite på tv innan med. Puss

because of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0