Långt inlägg

I helgen har jag för det mesta varit med andré. Men igår åkte jag med min moster, hennes man, min kusin och lillasyster till östra grevie för att hälsa på min nya kusin. Har nog aldrig sett något sötare. Men blir ju sugen på att skaffa en egen :(. Vi stannade iallafall bara en liten stund sen åkte vi hem igen och sen kom andré hit och mös med mig vid 8. Idag har vi börjat på våra projekt i skolan. Vi ska göra ett projekt om att påverka människor, också får vi välja vad vi vill använda för "inriktningar", om man kan säga så. Vi ska göra tre olika affischer om motion, så man kan väl äga att vi har valt foto och graf i en. Men det ska blir rätt kul, så det ska vi hålla på med hela denna veckan. Förutom imorgon då vi ska åka till höllviken med hälften av ettorna och umgås eller något. Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra. Allt jag vet är att bussen går klockan åtta från skolan, och att den kommer tillbaka halv fem. Kul!

Efter skolan gick jag till optikern och bokade tid för en syundersökning också skulle jag se ifall de hade en av mina liner inne, eftersom min högra har gått sönder, men det hade hon såklart inte. Men när jag kom hem ringde hon och sa att hon hade en kvar. Så innan sex ska jag gå ner där och hämta den, sen ikväll ska jag mysa med min älskling. Det ska bli riktigt skönt eftersom jag har haft en rätt dålig dag, och då är det alltid härligast att träffa honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0