Shopping, ny kusin!

Har nästan precis kommit hem från stan med mamma och ebba. De skulle träna mellan 1 och 2 så under tiden gick jag och köpte en present till vår två dagar gamla kusin! Köpte en klänning och en body från mig och ebba, sen köpte vi något annat med mamma med. Vet inte vad det heter men sån som är liksom helkropp? haha. Sen köpte vi en ny väska till mig så jag inte får så jätteont i axlarna av att bära datan. Sen åkte vi till ica maxi och handlade mat, sen kom vi hem nu. Ska nog kolla på ett avsnitt av unga mödrar sen duscha när ebba är klar. Sen ska jag städa på mitt rum sen går jag till andré och sover där inatt.

Igår hämtade andré mig efter skolan också åkte vi till hansa och tog in våra klockor också köpte jag lite annat med. Sen bara mös vi resten av kvällen. Sen råkade vi somna och sen väckte han mig halv 5 för att han skulle hem. Haha.
Nu ska jag titta på unga mödrar sen imorgon får jag träffa min nya kusin Stella! Dessutom får jag en kusin till om 4 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0